top of page

Întrebări Frecvente(FAQ)

1.Cum se accesează programele de pe platforma online ?

R-Îți faci cont folosind datele tale reale, apoi te înregistrezi direct în cont folosind adresa de email și parola. În cazul în care ai uitat datele de înregistrare, le poți recupera accesând http:/www.muscle-maker.ro

2.Care este prețul pentru accesarea platformei online ?

R-O parte din conținut este accesibil gratuit, iar dacă optezi pentru un abonament Online sau un program personalizat alături de unul dintre antrenorii noștri, prețurile pot varia,de ex abonamentele Online diferă de şedinţele din Offline,la fel şi prețurile din categoria Personal Training-MM Concierge,în funcţie de serviciu;indicat este să consultați fiecare program înainte de a-l comanda.

3.Ce reprezintă Lista de Așteptare,de ce trebuie să aștept o anumită perioadă de timp să achit preţul unui abonament,dacă eu vreau să încep chiar de mâine antrenamentele?

R-Lista de Așteptare reprezintă o prima intenție din partea dvs și un prim contact din partea noastră,avantajele sunt că veți face plata în cunoștință de cauză,veți primi o evaluare gratuită pentru a vă recomanda un antrenament potrivit cu nevoile dvs,veți primi notificare pe email cu o săptămână înainte de a începe,și nu în ultimul rând,veți avea posibilitatea de a vă răzgândi și opta eventual pentru un alt serviciu din cadrul ofertei ce o găsiţi pe site-ul www.muscle-maker.ro

4.Cand va intra în vigoare abonamentul pentru care am optat,de cand voi începe să fiu taxat/ă?

R-Abonamentul va intra în vigoare în momentul în care ați primit notificare pe adresa de email cu cel puțin săptămână înainte să începem şi maxim 3 luni,iar taxarea propriu-zisă se va face doar după ce ați făcut plata în baza notificării pe adresa email.

5.Cât durează până primesc acces la programul comandat ?

 

R-Accesul la unul din programe se va face imediat prin mailul de acces primit cu id și parola după finalizarea plații/comenzii. Asigură-te ca ți-ai verificat Inbox/Spam. Dacă întâmpini dificultăți echipa noastră de suport/online îți oferă asistență gratuită pe adresa de mail musclemaker@europe.com sau prin Facebook Messenger.

6.Nu am card pentru a face plata online. Cum pot proceda în acest caz ?

R-Te rugăm să ne contactezi pe adresa de email musclemaker@europe.com,pentru a conveni altă variantă de plată în funcție de serviciul pentru care ați optat.

7.Care este durata unui abonament la disciplinele Muscle Maker?

R-Durata unui abonament este de o lună de zile și numărul de şedinţe depinde de pachetul achiziţionat.Cursurile Online se țin Live prin aplicația Zoom folosită de platforma www.muscle-maker.ro

8.În cazul în care am lipsit de la o sedință ,aceasta poate fi recuperată,cum pot proceda?

R-Da,bineînțeles,sedințele vor fi înregistrate și vor putea fi vizualitate pe grupurile dedicate(Grup Privat MM VIP) plătitorilor de abonament la disciplinele la care ați decis să vă înscrieți.

9.Daca nu am optat pentru varianta de pachet, mă mai pot înscrie la unul din programele Online?

R-Da ,însă doar în varianta Personal Training 1-1,MM Concierge sau a antrenamentelor Offline ,în care preţurile şi intervalul orar diferă.

10.Am nevoie de echipamente speciale pentru a participa la programele oferite pe platformă?

R-Majoritatea antrenamentelor noastre nu necesită accesorii speciale, dar dacă vrei să beneficiezi de anumite antrenamente Muscle Maker, poți procura următoarele echipamente la secțiunea dedicată  din site MM Shop/Echipamente MM,acolo vei găsi toata gama de accesorii de pe site-urile noastre partenere în articole sportive.

11.Am nevoie de aprobarea unui medic specialist pentru a practica disciplinele Muscle Maker?

R.Ideal ar fi să consultați un medic sportiv înainte și să îi prezentați acestuia un buletin de analize la zi ,ca apoi obținând un aviz medico-sportiv,să puteți practica în siguranță alături de antrenorul preferat disciplina pe care v-o doreați.Cel mai bine şi într-o primă fază,ar fi să completaţi formularul de la pagina "Give me five"/Anamneză Medico-Sportivă şi de acolo,putem stabili următorii paşi în vederea elucidării de care avem nevoie,încât să putem face o recomandare.

12.Dacă mă știu sănătos,fără antecedente patologice,pot fi apt de antrenamentele găsite pe www.muscle-maker.ro

R.În cazul acesta nu este nicio problemă,doar că trebuie să știți că veți face activitate sportivă pe răspunderea dumneavoastră,totuși noi vă recomandăm să vă consultați cu antrenorul înainte și să îi transmiteți eventualele dvs probleme(unde este cazul).

13.Am nevoie de o dietă specială,de suplimente nutritive? pentru a practica antrenamentele Muscle Maker?

R.În general nu,însă pentru a elabora acest răspuns vă sugerăm să completați formularul dedicat Anamnezei Medico-Sportive de la pagina "Give me five",iar acolo veți găsi mai multe răspunsuri și un pachet complet de abordări încât să fiți cât mai conștient de ceea ce urmează a se întâmpla cu organismul dvs.

14.Se pot face plăți online?Achizițiile mele sunt în siguranță?Pot plăti și cash?

R.Plațile online se pot face cu un simplu card bancar,ca și Provider intermediar folosim PayPal cât şi Stripe,o companie de software financiar cu sediul în San Francisco,California și Dublin,Irlanda; sunt acceptate carduri de plată ca Mastercard,Visa sau American Express.Achizițiile se realizează atât prin intermediul siteului www.muscle-maker.ro cât și prin intermediul aplicației Muscle Maker România.Momentan nu acceptăm plata cash pentru nici unul din serviciile noastre,toate pachetele și sedințele înclusiv produsele din secțiunea MM Shop vor fi achiziționate prin mijlocirea cardului dvs bancar.

15.În cazul în care comand un produs de la secțiunea MM Shop,în cât timp ajunge acesta în posesia mea?

R.Depinde de furnizor,în general pentru produsele de la furnizorii din România acestea pot ajunge în 2-3 zile lucrătoare,pentru produsele din Europa(Joma) sunt necesare în jur de 6-7 zile,iar pentru cele din Statele Unite ale Americii(Dr. Jon's) şi India(Zaibtan Perfume Cosmetics)este nevoie de minim 14-21 zile lucrătoare.

16.Dacă comand un produs şi nu sunt multumiţ/ă de calitatea acestuia pot apela la politica de returnare?Transportul este inclus?Există şi alte taxe decât cele afişate pe site?

R.Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să renunțe la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la denunțarea contractului.Pentru produsele de peste hotare,Statele Unite ale Americii,India,cât şi pentru produsele din gama de lux(Plein Sport,Napapjiri,Moschino,Carerra Jeans,Dirk Bikkembers,Timberland),nu sunt acceptate retururi.

17.Transportul produselor este inclus?Există și alte taxe decât cele afișate pe site?

R.Costurile de livrare în funcție de greutatea fiecărui produs sunt publicate la descrierea fiecăruia în parte,ele totodată pot fi gratuite în funcție de valoarea totală a coșului sau varia în funcție de destinația de livrare.

18.Există o politică de comandă minimă pentru produsele din secţiunea MM Shop?

R.Da!Pentru produsele din categoria brandurilor de lux -Plein Sport,Napapjiri,Moschino,Carerra Jeans,Dirk Bikkembers,Timberland,comanda minimă este de 2000 de ron. Coșul poate fi alcătuit cu articole din toate magazinele specificate mai sus,însă suma finală nu poate fi mai mică de 2000 de ron. Pentru produsele cosmetice de la Dr. Jon's şi Zaibtan Perfume Cosmetics,comanda minimă nu poate fi mai mică de 500 de ron.La aceste produse nu se aplică niciun tip de discount,în afară de cele anunţate prealabil.

19.În privinţa Taberei pe care intenţionaţi să o organizaţi,există un număr minim de copii care vor participa,este mai bine să cer detalii înainte de a achita? În ceea ce priveşte locaţia,personalul şi tipului de activităţi de care copilul meu va avea parte?

R.Cel mai bine înainte de data afișată este să cereți detalii cu câteva săptămâni înainte de a achita,este posibil ca aceasta să nu aibă loc,ori să fie schimbat traseul,activitățile afișate pe site,poate chiar locația.Personalul este unul calificat,compus și din părinți dar și din colaboratori Muscle Maker România,de asemenea un personal pregătit în a oferi proceduri de prim ajutor nu va lipsi,însă cel mai bine este să solicitați detalii înainte pentru a ști că copilul dvs este pe mâini bune și are parte de activități benefice dezvoltării lui.

20.Cum se desfaşoară programul de loialitate,ce pot face cu punctele obţinute,cu MM-urile, pe măsură ce acestea se acumulează în contul meu de pe site-ul www.muscle-maker.ro ?

R-MM-urile reprezintă moneda noastră de schimb,aici,la nivel intern.Ele pot fi convertite în bani și folosită valoarea lor în unități echivalate numeric,sub formă de cupoane.De obicei un MM este echivalat cu 1 ron ,10 MM cu 10 ron și așa mai departe.Banii fizici nu îi puteți primi la cererea de convertire a MM-urilor,însă vă puteți achiziționa servicii sau produse cu valoarea indicată în MM-uri pe cuponul pe care îl dețineți.Consultaţi ce fel de cupoane există şi ce valoare au pe pagina https://www.muscle-maker.ro/loialitate

bottom of page