top of page

Disponibil online

Functional Training

Cu Andi Manolache

  • 40 minute
  • Zoom

Descrierea Serviciului

”Scopul principal al antrenamentelor funcționale este de a vă îmbunătăți capacitatea de a desfășura activitățile zilnice. Gândiți-vă la acesta ca la antrenamentul unei întregi mișcări – nu doar la un anumit mușchi. Când săriți, nu folosiți doar mușchii picioarelor. Este un efort coordonat între sistemele nervoase, cardiovasculare, respiratorii și musculo-scheletale care permit o mișcare fluidă. Tipuri de exerciții din antrenamentul funcțional Planks – exercițiile tip plank sunt extrem de solicitante pentru corp, deoarece lucrează aproape toate grupele de mușchi. Așază-te cu coatele pe podea, aliniate cu umerii și ridică-ți corpul, sustinându-ți greutatea pe coate și degetele de la picioare. Rămâi în această poziție timp de 30-60 de secunde, în funcție de posibilitate. Repetă exercițiul de câteva ori pentru rezultate uimitoare. Genuflexiuni – genuflexiunile sunt ideale pentru tonifierea mușchilor fesieri și a coapselor. Stai în poziție verticală și depărtează picioarele la nivelul șoldurilor. Întinde mâinile în față și lasă-te în jos, încordând abdomenul. Rămâi în această poziție circa două secunde și apoi repetă mișcarea de cel puțin 15 ori. Genuflexiunile lucrează multe grupe de mușchi, precum cei cvadricepsul, gluteus maximus, rectusul femural sau mușchii adductori ai şoldului. Flotări – flotările constau în mișcări ritmice, de gimnastică, care implică coborârea și ridicarea corpului. Palmele trebuie să fie plasate pe sol, la nivel cu umerii, și să susțină greutatea corpului, împreună cu degetele de la picioare."- Andi Manolache


Sesiuni viitoare


Detalii de contact

+40725049991

musclemaker@europe.com

Strada Vântului 4-6, Bucharest, Romania


bottom of page